obchodní a přepravní podmínky
(pokud
v námi vypracované nabídce nebude
uvedeno jinak,
platí níže uvedené podmínky) Zboží Vám bude doručeno na základě Vaší objednávky, kterou nám zašlete e-mailem na adresu info@microtes.cz , nebo volejte na tel. +420 776 182 329 a vše si upřesníme. Dodací lhůty: - je-li zboží skladem, do 3-5 pracovních dnů - není-li zboží skladem - obvykle 2-3 týdny - dodací lhůty Vám upřesníme v nabídce Přepravní podmínky: Balíky o hmotnosti do 30 kg posíláme jako obchodní balík České pošty nebo přepravní službou, za který účtujeme 120,- Kč, nebo dle hmotnosti. Balíky od 30 kg přepravujeme přepravní službou a dopravné účtujeme dle ceníku přepravce. Úhrada zboží dobírkou navyšuje cenu o 50,- Kč. Platební podmínky: - dobírkou - zálohová faktura - platba fakturou - oficiální objednávka firmy - stálý zákazník - po domluvě (uvedeno v nabídce, nebo volejte) Záruční doba: Záruční doba na spotřební zboží je dle Občanského zákoníku minimálně 24 měsíců. Vztahy s podnikatelskými subjekty upravuje Obchodní zákoník, který zaručuje minimální záruční dobu v délce 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud výrobek neobsahuje záruční list, plní jeho funkci daňový doklad – faktura. Záruka na provedené opravy činí: 6 měsíců. Záruka při dopravě, nekompletnost dodávky: Vykazuje-li zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je zboží předáno kupujícímu v porušeném transportním obalu, je kupující oprávněn zboží od dopravce nepřevzít. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je nutné za přítomnosti pracovníka dopravce provést detailní prohlídku zboží a vyhotovit příslušný protokol o škodě. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Na základě protokolu o škodě bude zákazníkovi (po uzavření škodní události s dopravcem) poskytnuta přiměřená sleva, odstraněna závada, nebo dodán nový výrobek. Pokud odběratel zjistí nesoulad mezi fakturovaným a skutečně dodaným zbožím (v druhu, kompletnosti nebo množství), je povinen podat ihned (nejpozději do 2.dne) zprávu prodávajícímu. Případ okamžitě prověříme a vyřídíme. Postup při uplatnění záruky: Při uplatnění záruční opravy uveďte prosím závadu a její projevy, přiložte k výrobku záruční list, případně doklad o koupi- daňový doklad (faktura). Zboží zašlete pokud možno v původním obalu (jde o to, abychom společně předešli problémům možného poškození zboží během přepravy) na naší adresu. Na vyřízení záruky máme podle zákona 30 dní, ovšem snažíme se řešit jednotlivé případy mnohem rychleji – provádíme záruční opravy TESA a opravy všech námi prodávaných výrobků, proto se průměrná doba vyřízení pohybuje okolo 10 dnů. Všechny ceny uvedeny bez DPH. |